Leestip
100% Mila - Niki Smit
5 recensies
1
RECENSIEDit boek is heel erg leuk en gezellig.
Ik zou hem zeker aanraden om te lezen. Je kan er leuke plekjes in Parijs vinden en een bff test zoals ze ook in het boek doen met elkaar.
- L. ★★★★
2
- ik vind dat het boek heel krachtig en sterk is en dat mila heel veel vertrouwen in haarzelf heeft in dat ze heel graag modeontwerpster wilt worden.-Ik vind dat dit boek echt een aanrader is voor de mensen die heel creatief zijn.
-Heel erg leuk
.
- A. ★★★★★
3
Leuk boek humor en grappih.- R. ★★★★★
4
Een leuk verhaal en romantisch.- T. ★★★★★
5
Ik wond het een heel leuk boek.Het einde vind ik het leukst dat Mila nino zag en weer gingen praten..
- D. ★★★★★
< Leestip





